Tutaj zebraliśmy dla
Ciebie najczęściej
zadawane pytania
i udzielane odpowiedzi.

Kto może wziąć pożyczkę?

Pożyczkę można otrzymać po spełnieniu następujących warunków:
jesteś obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i mieszkasz w Polsce skończyłeś 18 lat posiadasz stały dochód posiadasz aktywny numer telefonu komórkowego oraz adres mailowy posiadasz osobisty rachunek bankowy w jednym z polskich banków założyłeś Profil na stronie freezl.pl

Zapomniałem hasła

Hasło jest wysyłane na adres mailowy po dokonaniu rejestracji. Jeśli nie możesz odnaleźć maila z hasłem, możesz go zresetować używając przycisku Logowanie, a następnie Przypomnij hasło.

Nie mam kodu potwierdzenie złożenia wniosku

Jeśli nie otrzymałeś bądź wykasowałeś SMSa z kodem do potwierdzenia wniosku, możesz wysłać go ponownie. W tym celu należy użyć przycisku Otrzymać kod SMS, który znajduje się obok pola Kod SMS.

W jaki sposób mam zweryfikować rachunek bankowy

Weryfikacja odbywa się za pomocą serwisu Wurmie. Usługa Wurmie umożliwia natychmiastową weryfikację Twojego rachunku bez potrzeby dokonywania przelewu weryfikacyjnego.

Kiedy otrzymam pieniądze?

Przelewy najczęściej są realizowane za pomocą serwisu BlueMedia natychmiastowo po akceptacji wniosku. Czas zaksięgowania przelewu na koncie zależy od godzin pracy Twojego banku.

Jakie bazy są sprawdzane?

Freezl.pl zweryfikuje klientów w Biurze Informacji Kredytowej S.A., Krajowym Rejestrze Długów S.A. oraz w BIG InfoMonitor S.A.

Jakie są godziny pracy Freezl.pl

Pracujemy 7 dni w tygodniu, wnioski przyjmujemy przez całą dobę.
Godziny pracy Biura obsługi klienta:

Poniedziałek - Piątek
08:00 - 18:00
Sobota
nieczynne
Niedziela - nieczynne

Mariusz z Warszawy otrzymał 1200 zł