Jak przejść weryfikację Freezl i mieć gwarancję uzyskania pożyczki?
Jak kontroferta pomaga spłacić pożyczkę w terminie i nie wpaść w pętlę zadłużenia?
29 grudnia, 2021
Jak przejść weryfikację Freezl i mieć gwarancję uzyskania pożyczki?
10 mitów finansowych, którym nie warto ulegać
12 sierpnia, 2022
Jak przejść weryfikację Freezl i mieć gwarancję uzyskania pożyczki?

W trakcie składania wniosku poproszono Cię o dostarczenie dodatkowych dokumentów? To żaden problem! Nasz nowoczesny system weryfikacji klientów pozwoli przejść ostatni etap dosłownie w ciągu kilkunastu minut. Nie musisz udawać się do placówki bankowej, dostarczać całego pakietu dokumentów i długo czekać na decyzję. Weryfikacja przebiega w trybie online, a wszystkie formalności są zminimalizowane.

Kiedy od zaciągnięcia pożyczki dzieli Cię tylko jeden krok w postaci krótkiej weryfikacji Twojej tożsamości oraz płynności finansowej, bardzo ważne jest, by wykonać ten krok poprawnie, a tym samym zyskać gwarancję zasilenia swojego budżetu pożyczką na najlepszych warunkach. Podpowiadamy, jak przejść cały proces weryfikacji krok po kroku, a także jakich najczęściej spotykanych błędów nie warto popełniać, żeby zyskać swoje pieniądze jak najszybciej.

Jak przejść weryfikację – instrukcja krok po kroku

Krok 1: Potwierdź swoją tożsamość, załączając na stronie odpowiednie dokumenty, mianowicie:

  • Dwa zdjęcia dowodu z obu stron (Uwaga! Zdjęcie paszportu się nie nadaje! Nie ma także możliwości weryfikacji dowodu elektronicznego!).
  • Dodatkowo, oprócz dowodu, dołączyć zdjęcie legitymacji studenckiej (dotyczy wszystkich osób, posiadających status studenta).

Krok 2: Potwierdź swoją płynność finansową, załączając w swoim profilu jeden lub kilka z wymienionych dokumentów:

  • elektroniczny wyciąg z konta bankowego (można pobrać w bankowości elektronicznej swojego banku) lub zdjęcie wyciągu papierowego, który potwierdza wysokość miesięcznego dochodu,
  • dla wszystkich zatrudnionych osób: umowa o pracę / zlecenie / o dzieło – z określonym wynagrodzeniem,
  • decyzja o przyznaniu świadczeń państwowych lub wyciąg z konta bankowego, potwierdzający wpływ owych świadczeń,
  • pasek wynagrodzenia,
  • dla emerytów: decyzja o przyznaniu emerytury z widoczną kwotą lub wyciąg z konta bankowego, potwierdzający wpływy emerytury,
  • dla przedsiębiorców: faktura lub wyciąg z konta bankowego, potwierdzające dochód firmy lub Księga Przychodów i Rozchodów.

Uwaga! Załączony dokument/y musi potwierdzić kwotę dochodu, wskazaną przez klienta w trakcie składania wniosku. Podana we wniosku kwota nie powinna zatem być wyższa, niż kwota potwierdzonego dochodu.
Zwracamy także uwagę, że wszystkie dokumenty muszą być aktualne, to znaczy wydane w ciągu ostatnich trzech miesięcy.

Przykładowa strona weryfikacji klienta, posiadającego status emeryta: 

Krok 3: Przejść weryfikację telefoniczną (w razie potrzeby). Zdarza się, że ostatnim krokiem weryfikacji jest rozmowa telefoniczna z przedstawicielem firmy Freezl. W takim przypadku wystarczy, że klient odbierze telefon (nasz numer to: +48 22 873 80 83) lub samodzielnie zadzwoni pod ten sam numer (takie rozwiązanie jeszcze bardziej przyspieszy proces weryfikacji).

Krok 4: Jeśli w trakcie weryfikacji napotkasz jakiekolwiek problemy techniczne, związane z prawidłowym dostarczeniem dokumentów, należy skontaktować się z Działem wsparcia klientów firmy Freezl pod numerem: +48 22 873 80 73. W przypadku, gdy masz jakiekolwiek pytania czy wątpliwości związane z weryfikacją klienta przez nasz system, prosimy o telefoniczny kontakt z Działem weryfikacji (numer: +48 22 873 80 83).

Pliki dokumentów – wymogi techniczne

Przed załączeniem i przesłaniem dokumentów upewnij się, że wszystkie pliki odpowiadają następującym wymogom technicznym:

  • zdjęcia i kopie dokumentów mają wysoką rozdzielczość i są czytelne,
  • plik nie przekracza maksymalnego rozmiaru 10 MB,
  • formaty plików, które są przyjmowane: pdf, jpg, jpeg, png, tiff.

Często spotykane błędy – jak ich uniknąć w trakcie weryfikacji?

Poniżej przedstawiamy listę najczęściej spotykanych błędów, które mogą stanowić przeszkodę w przejściu weryfikacji i zaciągnięciu pożyczki, a także opowiadamy, jak można ich uniknąć.

Błąd 1: Wysłałeś nieodpowiedni dokument (na przykład zamiast kopii dowodu – kopię paszportu). Zapoznaj się z listą wymaganych dokumentów jeszcze raz, aby się przekonać, że wysyłane pliki w pełni jej odpowiadają.

Błąd 2: Wszystkie pliki dodałeś do jednego rozdziału. Na przykład: dokumenty, które potwierdzają płynność finansową, załączyłeś na stronie z potwierdzeniem tożsamości wraz z dowodem. Upewnij się, że dodałeś pliki do odpowiednich rozdziałów.

Błąd 3: Wysłałeś tylko część wymaganych dokumentów. Na przykład: tylko dowód, bez dokumentu, który potwierdza płynność finansową, albo nie dodałeś kopii legitymacji studenckiej, chociaż posiadasz status studenta. Przed wysłaniem zapoznaj się z listą wszystkich wymaganych dokumentów jeszcze raz.

Błąd 4: Przesłane pliki nie są aktualne. Upewnij się, że dokumenty, potwierdzające płynność finansową, zostały wydane w ciągu ostatnich trzech miesięcy, a dokumenty, potwierdzające tożsamość, są ważne.

Błąd 5: Nie przeszedłeś weryfikacji telefonicznej. Być może nie odebrałeś telefonu od Działu weryfikacji. W takim przypadku możesz wysłać wszystkie pliki ponownie, a następnie poczekać na telefon od Działu weryfikacji lub skontaktować się z nami samodzielnie pod numerem: +48 22 873 80 83.

Błąd 6: Załączone pliki nie odpowiadają wymogom technicznym – mają słabą rozdzielczość, są nieczytelne, mają nieodpowiedni rozmiar lub format. Zapoznaj się z wymogami technicznymi wobec przesyłanych plików lub skontaktuj się z Działem wsparcia klientów (numer: +48 22 873 80 73), jeśli napotkasz jakikolwiek problem z dodawaniem plików na stronę lub ich wysłaniem.

Comments are closed.